29 maj

Och så äntligen kom dagen linnros släpper nytt. Som jag har väntat. mitt upp all min sorg över våra nedlagda festivaler. Hade biljett till både siesta och peace and love. Som det ser ut nu kommer det inte bli några festivlaer i sommar. eller ja, vi hr ju en festival här i uddevalla iår. Solid sound som är två dagar sista helgen i augusti. Men är ju ingen camping hela den där känslan runtom.
 
Iaf, solid sound erbjuder iaf alla med peace and love biljetter en tvådagars till dom ist. Så idag fixade vi biljetter till solid sound. Är mest ledsen över att jag inte kommer få se petter isommar, likaså maskinen, dada life, adian lux, ansiktet, movits,bingo players, macklemore och säkert många fler som jag räknat med att hinna se under siesta och peace and love.
 
Kommer iaf få se en av min älsklingar i sommar, på solid sound, nämligen linnros. Även nause och miss li.
 
 
Och linnros nya album går minst sagt varmt här hemma. Har haft den på och tagit den om och om igen sen jag började lyssna imorse.
 
Tycker att den blir bättre ju mer mn lyssnar. Tyckte först att det nästan inte fanns något som var något.. mer.
Dom låtarna jag märkt att jag gärna går tillbka till och spelar en xtra gång är för tillfället "för sent" och "gå hem". Tycker även "plåster" har blivit bättre nu när jag hört den några och även "kan jag få ett vittne".
 
Även "det är inte synd om dig".
 
 
Trodde det skulle bli svårt att "ersätta" hans debutalbum som solo. Men märker ju att snart hela hans album är med på vilka låtar jag helst lyssnar på. herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback